Liczba kategorii kursów: 13
BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM
Szkolenie skierowane jest do pracowników muzeów prowadzących media społecznościowe instytucji. Jak planować, tworzyć i zarządzać kampaniami sprzedażowymi i wizerunkowymi na Instagramie, Facebooku czy TikToku? W jaki sposób dobierać treści i materiały wizualne, aby reklama przyciągnęła jak największe grono odbiorców? Jak skutecznie docierać do naszej potencjalnej publiczności? W trakcie szkolenia wspólnie przejdziemy przez Menedżera Reklam i krok po kroku opracujemy przykładową kampanię reklamową.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób średniozaawansowanych, których instytucje są obecne na Facebooku i Instagramie.
Spotkanie będzie miało charakter wykładowy – planowana jest część teoretyczna z wykorzystaniem Menedżera Reklam. Uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań z wykorzystaniem mikrofonów i kamer lub poprzez czat.
Zalecenia techniczne:
1. Zainstalowana na komputerze aplikacja Zoom.
2. Stabilne i wydajne łącze internetowe (nie zalecamy korzystania z Internetu mobilnego).
3. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem, na wypadek pogłosu.
Zgłoszenia
przyjmowane będą od 25.02.2025 do 06.03.2025 r. do godz. 15:00. Do tego dnia aktywna będzie również krótka obowiązkowa ankieta wstępna. W dniu 11.03.2025
r. roześlemy do Państwa powiadomienia o zakwalifikowaniu i przydzielimy dostęp
do płatności osobom zakwalifikowanym. Do otrzymania
zaświadczenia o uczestnictwie uprawniać będzie obecność na całym szkoleniu.
Uwaga: wszystkie szkolenia NIM realizowane od początku lutego 2025 r. są opłacane z góry przelewem na podstawie faktury pro-forma. Po zakwalifikowaniu na szkolenie kandydat uzyska możliwość wygenerowania w systemie faktury pro-forma.
Ramowy program:
25.03.2025 r. (10:00-14:00):
· Kampanie organiczne/prowadzone poza systemem reklamowym Facebooka/Instagrama
· Wytyczne UOKiK
· Jak mierzyć sukces i rozwój? (Key Performance Indicators)
· Jak tworzyć treści, które przyciągają? Copywriting w reklamie
· Jak dobierać atrakcyjne materiały wizualne?
· Jak stworzyć prostą grafikę reklamową?
· Case studies i dobre praktyki (w tym reakcje na nieprzychylne komentarze)
26.03.2025 r. (10:00-14:00):
· Kampanie płatne na Facebooku i Instagramie. Wstęp do Menedżera Reklam
· Piksel Facebooka
· Cele kampanii
· Harmonogram i budżet
· Szczególne kategorie reklam, treści niedozwolone
· Projektowanie, ustawianie, targetowanie i retargetowanie grup docelowych
· Nadzorowanie kampanii reklamowej, analiza i interpretacja wyników
· Jak być na bieżąco: polecane źródła i narzędziaProwadzące:
Aleksandra Długołęcka - historyczka
sztuki, ekspertka w zakresie komunikacji, PR i marketingu online. Główna
specjalistka ds. promocji w Fundacji Common Arts.
Anna Szałas - historyczka sztuki, ekspertka w zakresie komunikacji online i rozwoju publiczności instytucji kultury. Specjalistka ds. Otwartej Kultury w Fundacji Centrum Cyfrowe.
Osoba do kontaktu z NIM w razie pytań merytorycznych: azugaj@nim.gov.pl.
Kontakt w sprawach organizacyjnych: szkolenia@nim.gov.pl.
BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM
Szkolenie z zakresu efektywnej komunikacji z mediami i PR-u oferty programowej muzeum oraz muzeum jako miejsca spędzania wolnego czasu. Ze szczególnym uwzględnieniem, organizacji konferencji prasowych, komunikacji online i offline, przygotowania materiałów prasowych oraz wprowadzenia do wystąpień publicznych (radio, telewizja, podcast). W warsztatowej części szkolenia wspólnie zastanowimy się nad doborem komunikatu i przygotowaniem planu PR do konkretnego wydarzenia muzealnego. Dodatkowym walorem szkolenia będzie możliwość prześledzenia case studies komunikacji wystaw czasowych Muzeum POLIN. W tym wystawy „(po)ŻYDOWSKIE. Sztetl Opatów oczami Majera Kirszenblata”, która zwraca uwagę na materialną i niematerialną przeszłość miasteczka zadając równolegle pytania o teraźniejszość i przyszłość tego dziedzictwa.
Grupa odbiorców: specjaliści i specjalistki ds. promocji, pracownicy działów promocji i komunikacji, specjaliści i specjalistki ds. kontaktów z mediami, pracownicy biura prasowego, koordynatorzy wydarzeń programowych i edukacyjnych, rzecznicy prasowi, pracownicy muzeów szykujący informacje o ofercie muzealnej dla działów promocji.
Szkolenie odbędzie się w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie.
Liczba uczestników – 25 osób. Zgłoszenia przyjmowane będą od 12 września do 23 września do godz. 15:00 (do tego czasu aktywna będzie też krótka obowiązkowa ankieta wstępna). W dniu 25 września br. roześlemy do Państwa powiadomienia o zakwalifikowaniu i przydzielimy dostęp do płatności osobom zakwalifikowanym. W przypadku dużej liczby kandydatów przyjmować będziemy po jednym przedstawicielu z danego muzeum.
Uwaga: wszystkie szkolenia NIM realizowane od początku kwietnia br. są opłacane poprzez tę stronę za pośrednictwem systemu płatności PayU. Umożliwia on skorzystanie z najpopularniejszych form płatności, takich jak przelew internetowy, karta kredytowa, BLIK itd. Instytut nie wystawia faktur przed dokonaniem płatności, jak również faktur pro-forma. System daje możliwość wygenerowania tradycyjnego druku przelewu bankowego (w dalszych krokach w kategorii „Przelew”), o zestawie danych zbieżnym z fakturą pro-forma. Po zaksięgowaniu wpłaty system wygeneruje fakturę i można będzie ją pobrać.
Program ramowy:
- Cześć teoretyczna:
- Przygotowanie materiałów prasowych
- Przygotowanie wystąpień publicznych
- Organizacja konferencji prasowych
- Omówienie wybranych case studies
- Cześć warsztatowa:
- Dobór komunikatów do wydarzenia muzealnego
- Tworzenie planu PR do wydarzenia muzealnego
Prowadząca: Marta Dziewulska, Kierowniczka Sekcji Biuro Prasowe Rzeczniczka Prasowa, Dział Komunikacji Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
Kontakt w sprawach programowych: Dominika Mroczkowska-Rusiniak, drusiniak@nim.gov.pl.
Kontakt w sprawach organizacyjnych: szkolenia@nim.gov.pl.
BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM
Media społecznościowe są źródłem informacji, rozrywki, kontaktu z bliskimi. Towarzyszą nam przez cały dzień. Co możemy zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać obecność naszego muzeum w tym obszarze komunikacji? Przeglądając media społecznościowe, użytkownik w ciągu ułamku sekundy podejmuje decyzję o tym, czy zatrzymać swój wzrok na danym poście. Co możemy zrobić, aby nasze treści przykuwały uwagę odbiorcy? Jak pisać teksty online, by być czytanym, zrozumianym i zapamiętanym? W jaki sposób tworzyć angażujące i wartościowe posty w czasach, kiedy media społecznościowe zalewają sensacyjne wiadomości, fake newsy, memy i inne łatwo „konsumowane” treści? Co robić, kiedy dotyka nas hejt lub krytyka? Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak wykorzystać Facebooka, Instagrama, TikToka czy Linkedina do kreowania wizerunku instytucji i rozwoju publiczności. Przyjrzymy się też kilku najciekawszym realizacjom udanych strategii zarówno dużych, jak i mniejszych muzeów.
Szkolenie jest przeznaczone dla osób pracujących na co dzień z mediami społecznościowymi. Poprowadzą je: Ola Długołęcka i Ania Szałas – historyczki sztuki, które poznały się w zespole komunikacji w Muzeum Narodowym w Warszawie. Owocem ich współpracy była m.in. I nagroda w przeglądzie "Muzeum Widzialne" 2019 w kategorii Media Społecznościowe za rozwój Instagrama @NationalMuseumInWarsaw. Od 2020 roku prowadzą wspólnie bloga oraz agencję komunikacji digital Sztuka do kawy.
Szkolenie realizowane jest w dwóch częściach: 08.04.2024 r.
(poniedziałek) i 10.04.2024 r. (środa).
Zalecenia techniczne:
1. Zainstalowana na komputerze aplikacja Zoom.
2. Stabilne i wydajne łącze internetowe (nie zalecamy korzystania z Internetu mobilnego).
3. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem, na wypadek pogłosu.
Zgłoszenia
przyjmowane są od 11.03.2024 do 18.03.2024 r. do godz. 15:00. Do tego czasu dostępna będzie również krótka obowiązkowa ankieta wstępna. W dniu 22.03.2024 r. roześlemy do Państwa
powiadomienia o zakwalifikowaniu i przydzielimy dostęp do płatności osobom
zakwalifikowanym. W
przypadku dużej liczby kandydatów przyjmować będziemy po jednym przedstawicielu
z danego muzeum. Do otrzymania zaświadczenia o uczestnictwie uprawniać będzie
wyłącznie obecność na obu częściach szkolenia.
Ramowy program
- O mediach społecznościowych i ich korzyściach dla muzeów
- Zachowania użytkowników/-czek mediów społecznościowych w Polsce
- Jak z mediów społecznościowych korzystają muzea?
- Bez społeczności nie ma mediów społecznościowych: do kogo mówimy, do kogo chcemy mówić?
- Kilka słów o statystykach i badaniach publiczności
- O czym pamiętać, gdy tworzymy treści przeznaczone do mediów społecznościowych?
- Jak pisać teksty online, by być czytanym, zrozumianym i zapamiętanym?
- Sztuczna inteligencja (AI) w copywritingu
- Siła obrazów. Co zawierają ilustracje, które zatrzymują scrollujących? Czego unikać przy doborze materiałów wizualnych?
- „Niech żyje treść!” czyli content marketing w mediach społecznościowych
- Strategie i trendy w komunikacji i marketingu online
- Jak mierzyć nasze cele i sukcesy? Jak rozpoznać, że budujemy zaangażowaną społeczność wokół profilu naszej instytucji?
- Skąd czerpać inspirację? Przegląd wybranych strategii i case studies
- Co robić, kiedy dotyka nas hejt lub krytyka?
- Komunikacja kryzysowa
- Zoom na Facebooka: specyfika platformy, najnowsze narzędzia i funkcje
- Zoom na Instagrama: specyfika platformy, najnowsze narzędzia i funkcje
- Krótkie formaty video, czyli Instagram Reels i TikTok: instrukcja obsługi, przykłady
- Zoom na X (Twittera), LinkedIna, YouTube’a, podcasty i inne media społecznościowe
- Dostępność cyfrowa w mediach społecznościowych
- Jak być na bieżąco? Polecane źródła i narzędzia
Kontakt w przypadku pytań dotyczących kwestii programowych: Dominika Mroczkowska-Rusiniak, drusiniak@nim.gov.pl.
Kontakt w sprawach organizacyjnych: szkolenia@nim.gov.pl.
BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM
Szkolenie skierowane jest do pracowników muzeów prowadzących media społecznościowe instytucji. Jak planować, tworzyć i zarządzać kampaniami sprzedażowymi i wizerunkowymi na Instagramie, Facebooku czy TikToku? W jaki sposób dobierać treści i materiały wizualne, aby reklama przyciągnęła jak największe grono odbiorców? Jak skutecznie docierać do naszej potencjalnej publiczności? W trakcie szkolenia wspólnie przejdziemy przez Menedżera Reklam i krok po kroku opracujemy przykładową kampanię reklamową.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób średniozaawansowanych, których instytucje są obecne na Facebooku i Instagramie.
Spotkanie będzie miało charakter wykładowo-warsztatowy – planowana jest część teoretyczna oraz praktyczna z wykorzystaniem Menedżera Reklam. Uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań z wykorzystaniem mikrofonów i kamer lub poprzez czat. Prosimy uczestników szkolenia o wcześniejsze upewnienie się, że mają dostęp administratorski do Menedżera Firmy powiązanym z profilem na Facebooku i Instagramie.
Szkolenie realizowane jest w dwóch częściach: 18.10.2023 r. (środa) i 20.10.2023 r. (piątek).
Zalecenia techniczne:
1. Zainstalowana na komputerze aplikacja Zoom.
2. Stabilne i wydajne łącze internetowe (nie zalecamy korzystania z Internetu mobilnego).
3. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem, na wypadek pogłosu.
Liczba uczestników – 25 osób. W przypadku dużej liczby kandydatów przyjmować będziemy po jednym przedstawicielu z danego muzeum. Zgłoszenia przyjmowane będą od 27.09.2023 r. do 04.10.2023 r. do godz. 15:00. Do tego czasu dostępna będzie również krótka obowiązkowa ankieta wstępna. W dniu 11.10.2023 r. roześlemy do Państwa powiadomienia o zakwalifikowaniu. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Do otrzymania zaświadczenia o uczestnictwie uprawniać będzie wyłącznie obecność na wszystkich częściach szkolenia.
Ramowy program:
18.10.2023 r. (10:00-15:00):
- Kampanie organiczne/prowadzone poza systemem reklamowym Facebooka/Instagrama
- Wytyczne UOKiK
- Jak mierzyć sukces i rozwój? (Key Performance Indicators)
- Jak tworzyć treści, które przyciągają? Copywriting w reklamie
- Jak dobierać atrakcyjne materiały wizualne?
- Jak stworzyć prostą grafikę reklamową?
- Case studies i dobre praktyki (w tym reakcje na nieprzychylne komentarze)
- Jak być na bieżąco: polecane źródła i narzędzia
20.10.2023 r. (11:00-14:00):
- Kampanie płatne na Facebooku i Instagramie. Wstęp do Menedżera Reklam
- Pixel Facebooka
- Cele kampanii
- Harmonogram i budżet
- Szczególne kategorie reklam, treści niedozwolone
- Projektowanie, ustawianie, targetowanie i retargetowanie grup docelowych
- Ustawienie reklamy
- Nadzorowanie kampanii reklamowej, analiza i interpretacja wyników
Osoby prowadzące:
Anna Szałas – Sztuka do Kawy
Aleksandra Długołęcka – Sztuka do Kawy
Kontakt w przypadku pytań dotyczących kwestii programowych: Dominika Mroczkowska-Rusiniak, drusiniak@nimoz.pl.
Kontakt w sprawach organizacyjnych: szkolenia@nimoz.pl.
BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM
Szkolenie warsztatowe z zakresu efektywnej komunikacji z mediami i PR-u oferty programowej muzeum oraz muzeum jako miejsca spędzania wolnego czasu. Ze szczególnym uwzględnieniem, organizacji konferencji prasowych, komunikacji online i offline, przygotowania materiałów prasowych oraz wprowadzenia do wystąpień publicznych (radio, telewizja, podcast). W warsztatowej części szkolenia wspólnie zastanowimy się nad doborem komunikatu i przygotowaniem planu PR do konkretnego wydarzenia muzealnego.
Grupa odbiorców: specjaliści i specjalistki ds. promocji, pracownicy działów promocji i komunikacji, specjaliści i specjalistki ds. kontaktów z mediami, pracownicy biura prasowego, koordynatorzy wydarzeń programowych i edukacyjnych, rzecznicy prasowi, pracownicy muzeów szykujący informacje o ofercie muzealnej dla działów promocji.
Liczba uczestników – 25 osób. Zgłoszenia przyjmowane będą od 11 sierpnia do 18 sierpnia, do godz. 15:00 (do tego czasu aktywna będzie krótka obowiązkowa ankieta wstępna).
Informacje o zakwalifikowaniu na szkolenie rozesłane zostaną w dniu 25 sierpnia
br. W przypadku dużej liczby kandydatów
przyjmować będziemy po jednym przedstawicielu z danego muzeum. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Szkolenie odbędzie się w Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie.
Program ramowy (godz. 10:00-16:00):
Część teoretyczna:
1. Przygotowanie materiałów prasowych
2. Przygotowanie wystąpień publicznych
3. Organizacja konferencji prasowych
4. Omówienie wybranych case studies
Część warsztatowa:
1. Dobór komunikatów do wydarzenia muzealnego
2. Tworzenie planu PR do wydarzenia muzealnego
Prowadząca:
Marta Dziewulska, Kierowniczka Sekcji
Biuro Prasowe Rzeczniczka Prasowa, Dział Komunikacji Muzeum Historii Żydów
Polskich POLIN.
Kontakt w sprawach programowych: Dominika Mroczkowska-Rusiniak, drusiniak@nimoz.pl.
Kontakt w sprawach organizacyjnych: szkolenia@nimoz.pl.
BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM
Szkolenie skierowane jest do pracowników muzeów prowadzących media społecznościowe instytucji. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia budowy marki, strategii komunikacji oraz rozwoju publiczności w mediach społecznościowych (ze szczególnym uwzględnieniem platformy Instagram), content marketingu, budowaniu zasięgu, działań wizerunkowych muzeum. Poruszony zostanie także temat dostępności treści dla osób o szczególnych potrzebach. Szkolenie przeznaczone jest dla osób początkujących i średniozaawansowanych, których instytucje są obecne na Instagramie.
Spotkanie będzie miało charakter wykładowy – uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań z wykorzystaniem mikrofonów i kamer lub poprzez czat.
Szkolenie realizowane jest w dwóch częściach: 22.03.2023 r. (środa) i 24.03.2023 r. (piątek).
Zalecenia techniczne:
1. Zainstalowana na komputerze aplikacja Zoom.
2. Stabilne i wydajne łącze internetowe (nie zalecamy korzystania z Internetu mobilnego).
3. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem, na wypadek pogłosu.
Liczba uczestników – 35 osób. W przypadku dużej liczby kandydatów przyjmować będziemy po jednym przedstawicielu z danego muzeum. Zgłoszenia przyjmowane będą od 01.03.2023 r. do 08.03.2023 r. do godz. 15:00. Do tego czasu dostępna będzie również krótka obowiązkowa ankieta wstępna. W dniu 15.03.2023 r. roześlemy do Państwa powiadomienia o zakwalifikowaniu. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Do otrzymania zaświadczenia o uczestnictwie uprawniać będzie wyłącznie obecność na wszystkich częściach szkolenia.
Ramowy program:
22.03.2023 r. (10:00-14:00):
· Zachowania użytkowników/-czek Instagrama w Polsce
· Bez społeczności nie ma mediów społecznościowych: do kogo chcemy mówić na podstawie badań publiczności
· Jak pisać teksty przeznaczone na Instagram? + temat sztucznej inteligencji (AI) w copywritingu
· Jak dobierać materiały wizualne?
· Instagram Stories: dobre praktyki, przykłady, narzędzia
· Krótkie formaty video, czyli Instagram Reels: podstawowa instrukcja obsługi, case studies, przykłady, narzędzia
·
Trendy na Instagramie: BeReal, TikTok
24.03.2023 r. (11:00-14:00):
·
Dostępność w komunikacji
· Jak mierzyć sukces? Key Performance Indicators
· Kampanie reklamowe
· Przegląd strategii i case studies ku inspiracji
· Kilka słów o komunikacji kryzysowej
· Jak być na bieżąco: polecane źródła i narzędzia
Osoby prowadzące:
o Anna Szałas – Sztuka do Kawy
o Aleksandra Długołęcka – Sztuka do Kawy
o Marta Piwowarska – Fundacja Kultury bez Barier
Kontakt w przypadku pytań dotyczących kwestii programowych: Andrzej Zugaj, azugaj@nimoz.pl. Kontakt w sprawach organizacyjnych: szkolenia@nimoz.pl.
BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM
Szkolenie warsztatowe z zakresu efektywnej komunikacji z mediami i PR-u oferty programowej muzeum oraz muzeum jako miejsca spędzania wolnego czasu. Ze szczególnym uwzględnieniem, organizacji konferencji prasowych, komunikacji online i offline, przygotowania materiałów prasowych oraz wprowadzenia do wystąpień publicznych (radio, telewizja, podcast). W warsztatowej części szkolenia wspólnie zastanowimy się nad doborem komunikatu i przygotowaniem planu PR do konkretnego wydarzenia muzealnego.
Grupa odbiorców: specjaliści i specjalistki ds. promocji, pracownicy działów promocji i komunikacji, specjaliści i specjalistki ds. kontaktów z mediami, pracownicy biura prasowego, koordynatorzy wydarzeń programowych i edukacyjnych, rzecznicy prasowi, pracownicy muzeów szykujący informacje o ofercie muzealnej dla działów promocji.
Liczba uczestników – 25 osób. Zgłoszenia przyjmowane będą do 22 września, do godz. 15:00 (do tego czasu aktywna będzie krótka obowiązkowa ankieta wstępna).
Informacje o zakwalifikowaniu na szkolenie rozesłane zostaną w dniu 27 września
br. Prosimy o zgłaszanie po 1 kandydacie z danego muzeum. Udział w szkoleniu jest bezpłatny.
Szkolenie odbędzie się w Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie.
Program ramowy:
Część teoretyczna:
1. Przygotowanie materiałów prasowych
2. Przygotowanie wystąpień publicznych
3. Organizacja konferencji prasowych
4. Omówienie wybranych case studies
Część warsztatowa:
1. Dobór komunikatów do wydarzenia muzealnego
2. Tworzenie planu PR do wydarzenia muzealnego
Prowadząca:
Marta Dziewulska, Kierowniczka Sekcji
Biuro Prasowe Rzeczniczka Prasowa, Dział Komunikacji Muzeum Historii Żydów
Polskich POLIN.
Kontakt w sprawach programowych: Dominika Mroczkowska-Rusiniak, drusiniak@nimoz.pl.
Kontakt w sprawach organizacyjnych: szkolenia@nimoz.pl.
BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM
Przedstawiamy Państwu nagranie z wykładu online pt. "Jak skutecznie budować wizerunek muzeum w mediach społecznościowych", który odbył się 3 marca 2022 r.
Materiał skierowany jest do pracowników muzeów prowadzących media społecznościowe instytucji. Podczas spotkania poruszone zostały zagadnienia budowy marki, strategii komunikacji oraz rozwoju publiczności w mediach społecznościowych, content marketingu, budowaniu zasięgu oraz działaniach wizerunkowych muzeum. Wykład przeznaczony jest dla osób średniozaawansowanych, których instytucje są obecne na Facebooku i Instagramie.
Prowadzenie wykładu: Anna Szałas oraz Aleksandra Długołęcka (Sztuka do kawy)Zakres tematyczny wykładu:
BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM
[nabór z 1. edycji]
Szkolenie skierowane jest do pracowników muzeów prowadzących media społecznościowe instytucji. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia budowy marki, strategii komunikacji oraz rozwoju publiczności w mediach społecznościowych, content marketingu, budowaniu zasięgu oraz działaniach wizerunkowych muzeum. Szkolenie przeznaczone jest dla osób początkujących i średniozaawansowanych, których instytucje są obecne na Facebooku i Instagramie.
Spotkanie będzie miało charakter seminaryjny – uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań z wykorzystaniem mikrofonów i kamer lub poprzez czat.
Zalecenia techniczne:
1. Zainstalowana na komputerze aplikacja Zoom.
2. Stabilne i wydajne łącze internetowe, nie zalecamy korzystania z Internetu mobilnego.
3. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem, na wypadek pogłosu.
Ramowy program szkolenia:
1. Zachowania użytkowników/-czek mediów społecznościowych w Polsce.
2. O czym pamiętać podczas pisania tekstów przeznaczonych do online’u.
3. Omówienie Facebooka, Instagrama, TikToka, Instagram Reels, Twittera, LinkedIna, YouTube’a.
4. Omówienie narzędzi: Meta Business Manager i Menedżer Reklam.
Osoby prowadzące: Anna Szałas oraz Aleksandra Długołęcka.
Anna Szałas oraz Aleksandra
Długołęcka od 2020 roku prowadzą agencję komunikacji digital Sztuka do kawy, w
ramach której m.in. zarządzają mediami społecznościowymi Muzeum Sztuki
Nowoczesnej w Warszawie. Współpracowały m.in. z Muzeum Warszawy, teatrem TR
Warszawa, międzynarodową konfederacją muzeów L’Internationale Online,
Instytutem Adama Mickiewicza, fundacją Auschwitz Pledge oraz Uniwersytetem Warszawskim.
Kontakt w sprawach programowych: Dominika Mroczkowska-Rusiniak, drusiniak@nimoz.pl. Kontakt w sprawach organizacyjnych: szkolenia@nimoz.pl.
BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM
Szkolenie skierowane jest do pracowników muzeów prowadzących media społecznościowe instytucji. Podczas spotkania poruszone zostaną zagadnienia budowy marki, strategii komunikacji oraz rozwoju publiczności w mediach społecznościowych, content marketingu, budowaniu zasięgu oraz działaniach wizerunkowych muzeum. Szkolenie przeznaczone jest dla osób średniozaawansowanych, których instytucje są obecne na Facebooku i Instagramie.
Spotkanie będzie miało charakter seminaryjny – uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań poprzez czat lub z wykorzystaniem mikrofonów i kamer.
Zalecenia techniczne:
1. Przeglądarka Firefox lub Chrome (w aktualnej wersji).
2. Stabilne i wydajne łącze internetowe, nie zalecamy korzystania z Internetu mobilnego.
3. Komputer wyprodukowany nie później niż 3 lata wstecz z procesorem minimum i5 lub równoważnym, wyposażony w mikrofon i kamerę (jeśli w ten sposób planowaliby Państwo zadawać pytania).
4. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem, na wypadek pogłosu.
Liczba uczestników – 30 osób. Zgłoszenia przyjmowane będą od 10 do 17 lutego, do godz. 15:00. Informacje o zakwalifikowaniu na szkolenie rozesłane zostaną w dniu 24 lutego br. Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Do otrzymania zaświadczeń uprawniać będzie obecność na całym szkoleniu. Informujemy również, że szkolenie będzie rejestrowane i udostępnione na platformie, po uprzedniej anonimizacji.
Ramowy program szkolenia:
1. Zachowania użytkowników/-czek mediów społecznościowych w Polsce.
2. O czym pamiętać podczas pisania tekstów przeznaczonych do online’u.
3. Omówienie Facebooka, Instagrama, TikToka, Instagram Reels, Twittera, LinkedIna, YouTube’a.
4. Omówienie narzędzi: Meta Business Manager i Menedżer Reklam.
Osoby prowadzące: Anna Szałas oraz Aleksandra Długołęcka.
Anna Szałas oraz Aleksandra
Długołęcka od 2020 roku prowadzą agencję komunikacji digital Sztuka do kawy, w
ramach której m.in. zarządzają mediami społecznościowymi Muzeum Sztuki
Nowoczesnej w Warszawie. Współpracowały m.in. z Muzeum Warszawy, teatrem TR
Warszawa, międzynarodową konfederacją muzeów L’Internationale Online,
Instytutem Adama Mickiewicza, fundacją Auschwitz Pledge oraz Uniwersytetem Warszawskim.
Kontakt w sprawach programowych: Dominika Mroczkowska-Rusiniak, drusiniak@nimoz.pl. Kontakt w sprawach organizacyjnych: szkolenia@nimoz.pl.