Przejdź do głównej zawartości
Budowanie relacji muzeum z mediami
BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM
Wejdź do kursu

BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM

Budowanie relacji muzeum z mediami

Szkolenie z zakresu efektywnej komunikacji z mediami i PR-u oferty programowej muzeum oraz muzeum jako miejsca spędzania wolnego czasu. Ze szczególnym uwzględnieniem, organizacji konferencji prasowych, komunikacji online i offline, przygotowania materiałów prasowych oraz wprowadzenia do wystąpień publicznych (radio, telewizja, podcast). W warsztatowej części szkolenia wspólnie zastanowimy się nad doborem komunikatu i przygotowaniem planu PR do konkretnego wydarzenia muzealnego. Dodatkowym walorem szkolenia będzie możliwość prześledzenia case studies komunikacji wystaw czasowych Muzeum POLIN. W tym wystawy „(po)ŻYDOWSKIE. Sztetl Opatów oczami Majera Kirszenblata”, która zwraca uwagę na materialną i niematerialną przeszłość miasteczka zadając równolegle pytania o teraźniejszość i przyszłość tego dziedzictwa.

Grupa odbiorców: specjaliści i specjalistki  ds. promocji, pracownicy działów promocji i komunikacji, specjaliści i specjalistki ds. kontaktów z mediami, pracownicy biura prasowego, koordynatorzy wydarzeń programowych i edukacyjnych, rzecznicy prasowi, pracownicy muzeów szykujący informacje o ofercie muzealnej dla działów promocji.

Szkolenie odbędzie się w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie.

 

Liczba uczestników – 25 osób. Zgłoszenia przyjmowane będą od 12 września do 23 września do godz. 15:00 (do tego czasu aktywna będzie też krótka obowiązkowa ankieta wstępna). W dniu 25 września br. roześlemy do Państwa powiadomienia o zakwalifikowaniu i przydzielimy dostęp do płatności osobom zakwalifikowanym. W przypadku dużej liczby kandydatów przyjmować będziemy po jednym przedstawicielu z danego muzeum.

 

Uwaga: wszystkie szkolenia NIM realizowane od początku kwietnia br. są opłacane poprzez tę stronę za pośrednictwem systemu płatności PayU. Umożliwia on skorzystanie z najpopularniejszych form płatności, takich jak przelew internetowy, karta kredytowa, BLIK itd. Instytut nie wystawia faktur przed dokonaniem płatności, jak również faktur pro-forma. System daje możliwość wygenerowania tradycyjnego druku przelewu bankowego (w dalszych krokach w kategorii „Przelew”), o zestawie danych zbieżnym z fakturą pro-forma. Po zaksięgowaniu wpłaty system wygeneruje fakturę i można będzie ją pobrać.

 

Program ramowy:

- Cześć teoretyczna:

- Przygotowanie materiałów prasowych

- Przygotowanie wystąpień publicznych

- Organizacja konferencji prasowych

- Omówienie wybranych case studies

- Cześć warsztatowa:

- Dobór komunikatów do wydarzenia muzealnego

- Tworzenie planu PR do wydarzenia muzealnego  

 

Prowadząca:  Marta Dziewulska, Kierowniczka Sekcji Biuro Prasowe Rzeczniczka Prasowa, Dział Komunikacji Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN


Kontakt w sprawach programowych: Dominika Mroczkowska-Rusiniak, drusiniak@nim.gov.pl.

Kontakt w sprawach organizacyjnych: szkolenia@nim.gov.pl.

 środa, 9 października 2024, 10:00
 środa, 9 października 2024, 16:00
 Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w Warszawie (Mordechaja Anielewicza 6, 00-157 Warszawa)
 25
 Nabór zamknięty
 Ceny netto
Muzea z Wykazu muzeów:
300,00 PLN
Pozostałe muzea i inne instytucje kultury:
400,00 PLN
Pozostałe instytucje, organizacje i podmioty komercyjne:
800,00 PLN