Przejdź do głównej zawartości
Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych?
BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM
Wejdź do kursu

BUDOWANIE WIZERUNKU MUZEUM

Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych?

Szkolenie skierowane jest do pracowników muzeów prowadzących media społecznościowe instytucji. Jak planować, tworzyć i zarządzać kampaniami sprzedażowymi i wizerunkowymi na Instagramie, Facebooku czy TikToku? W jaki sposób dobierać treści i materiały wizualne, aby reklama przyciągnęła jak największe grono odbiorców? Jak skutecznie docierać do naszej potencjalnej publiczności? W trakcie szkolenia wspólnie przejdziemy przez Menedżera Reklam i krok po kroku opracujemy przykładową kampanię reklamową.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób średniozaawansowanych, których instytucje są obecne na Facebooku i Instagramie.

Spotkanie będzie miało charakter wykładowy – planowana jest część teoretyczna z wykorzystaniem Menedżera Reklam. Uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań z wykorzystaniem mikrofonów i kamer lub poprzez czat.


Zalecenia techniczne:

1. Zainstalowana na komputerze aplikacja Zoom.

2. Stabilne i wydajne łącze internetowe (nie zalecamy korzystania z Internetu mobilnego).

3. Zestaw słuchawkowy z mikrofonem, na wypadek pogłosu.


Zgłoszenia przyjmowane będą od 25.02.2025 do 06.03.2025 r. do godz. 15:00. Do tego dnia aktywna będzie również krótka obowiązkowa ankieta wstępna. W dniu 11.03.2025 r. roześlemy do Państwa powiadomienia o zakwalifikowaniu i przydzielimy dostęp do płatności osobom zakwalifikowanym. Do otrzymania zaświadczenia o uczestnictwie uprawniać będzie obecność na całym szkoleniu.


Uwaga: wszystkie szkolenia NIM realizowane od początku lutego 2025 r. są opłacane z góry przelewem na podstawie faktury pro-forma. Po zakwalifikowaniu na szkolenie kandydat uzyska możliwość wygenerowania w systemie faktury pro-forma.


Ramowy program:

25.03.2025 r. (10:00-14:00):

·       Kampanie organiczne/prowadzone poza systemem reklamowym Facebooka/Instagrama

·       Wytyczne UOKiK

·       Jak mierzyć sukces i rozwój? (Key Performance Indicators)

·       Jak tworzyć treści, które przyciągają? Copywriting w reklamie

·       Jak dobierać atrakcyjne materiały wizualne?

·       Jak stworzyć prostą grafikę reklamową? 

·       Case studies i dobre praktyki (w tym reakcje na nieprzychylne komentarze)

26.03.2025 r. (10:00-14:00):

·       Kampanie płatne na Facebooku i Instagramie. Wstęp do Menedżera Reklam

·       Piksel Facebooka

·       Cele kampanii

·       Harmonogram i budżet

·       Szczególne kategorie reklam, treści niedozwolone

·       Projektowanie, ustawianie, targetowanie i retargetowanie grup docelowych

·       Nadzorowanie kampanii reklamowej, analiza i interpretacja wyników

·       Jak być na bieżąco: polecane źródła i narzędzia


Prowadzące:
Aleksandra Długołęcka - historyczka sztuki, ekspertka w zakresie komunikacji, PR i marketingu online. Główna specjalistka ds. promocji w Fundacji Common Arts.

Anna Szałas - historyczka sztuki, ekspertka w zakresie komunikacji online i rozwoju publiczności instytucji kultury. Specjalistka ds. Otwartej Kultury w Fundacji Centrum Cyfrowe.


Osoba do kontaktu z NIM w razie pytań merytorycznych: azugaj@nim.gov.pl

Kontakt w sprawach organizacyjnych: szkolenia@nim.gov.pl

 wtorek, 25 marca 2025, 10:00
 środa, 26 marca 2025, 14:00
 online (szkolenia realizowane przez internet)
 25
 Odbył się / Zakończony
 Ceny netto
Muzea z Wykazu muzeów:
250,00 PLN
Pozostałe muzea i inne instytucje kultury:
300,00 PLN
Pozostałe instytucje, organizacje i podmioty komercyjne:
500,00 PLN